סקר דגני: "יש עתיד מזנקת – ש"ס מתרסקת"

    איתי גדסי 6 Comment on סקר דגני: "יש עתיד מזנקת – ש"ס מתרסקת"

    כזכור בשבוע שעבר פורסם סקר של ד"ר מינה צמח ומנו גבע לפיו יאיר לפיד מתחזק ומפלגת יש עתיד עוקפת את הליכוד. על פי הסקר מפלגת יש עתיד היא המפלגה הגדולה בישראל עם 24 מנדטים (לעומת 11 כיום)

    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    סקר חדש פורסם היום (מוצ"ש) בערוץ הראשון, לפיו מפלגת יש עתיד מזנקת והופכת למפלגה הראשונה בגודלה בישראל.

    על פי הסקר שנערך על ידי פרופ' אבי דגני ומכון גיאוקרטוגרפיה, אילו הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת יש עתיד הייתה זוכה ב-27 מנדטים, בעוד הליכוד רק עם 23 מנדטים.

    על פי הסקר, הרשימה המשותפת 13, הבית היהודי 11, המחנה הציוני מתרסקת ל-11 מנדטים. ישראל ביתנו 9, יהדות התורה מזנקת ל- 9, מרצ 7, כולנו 6 ש"ס מתרסקת ל-4.

    כזכור בשבוע שעבר פורסם סקר של ד"ר מינה צמח ומנו גבע לפיו יאיר לפיד מתחזק ומפלגת יש עתיד עוקפת את הליכוד. על פי הסקר מפלגת יש עתיד היא המפלגה הגדולה בישראל עם 24 מנדטים (לעומת 11 כיום).

    מפלגת הליכוד זכתה רק ב-22, הבית היהודי 14, המחנה הציוני 13, הרשימה המשותפת 13, ישראל ביתנו 10, יהדות התורה 7, ש"ס 6, כולנו 6, מרצ 5.

    מניתוח הסקר של מינה צמח עולה כי הליכוד מאבד 8 מנדטים, שרובם הולכים לליברמן ובנט. כחצי ממצביעי המחנה הציוני עברו ללפיד. ולמרות הסקר ללפיד עדיין אין אפשרות להקים ממשלת מרכז שמאל, אלא אם יחבור שוב לבנט, אז יזכה בממשלה צרה של 62 מנדטים.

    CsAr_Y9WIAIc04G



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      מה הפלא? דרעי ויתר על כבוד השבת במוצהר (שאמר אנחנו לא מעניין אותנו מהשבת של החילונים) אז כנראה שכוח עליון מרסק אותו מה לא ברור ?

    2. 5

      הכל מצג שווא
      המה כרעו ונפלו ואנחנו קמנו ונתעודד!!!

    3. 4

      שטויות הסקרים הם שטויות דרעי צודק בדרך שלא זו היתה גם דרכו של מרן לא כמו האשכנזים הקרים שבאים במלחמות, מרן תמיד אמר שאת החילונים צריכים לחבק לקרב ולא ליתנגח בהם ולעבוד לאט לאט ,שלא יהיו מלחמות

    4. 3

      בטח ש"ס 4 ולפיד 21 לא זכור לי בדיוק יצליחו להצחיק שם ש"ס לעולם לא תיהיה כך היא רק תגדל ותגדל מרן לא העזוב אותנו גם מלעמלה הוא מתפלל בעדינו, בהצלחה לחברי הסיעה הקדושה בעבודתם

    5. 2

      כל מילה אמת יהודה

    6. 1

      בש"ס בעניני תורה הולכים בדרכי נועם את המלחמות שומרים לדברים כמו רמי סדן